sobota 24. marca 2012

Pygmej


Tu začína záznam 01, čitateľa a pisateľa mňa. 

Pygmej kniha získať ja v stredisku distribúcie a predaja umeleckej a inej literatúry, pobočka Nitra, ešte dňa 24. mája 2011. Potom odniesť tento slovný výlučok amerického imperialistického spisovateľa Palahniuka domov ku mne, kde začítať do tejto knihy ja a okamžite presvedčený byť, že táto kniha je vynikajúca a veľmi páčiť čitateľovi mne.

Potom predčítač ja, uchopil tento papierový tlačený produkt som a znova ešte raz začítať sa, aby celkom pochopiť o čo išlo americkému pisálkovi jemu. Až potom celkom naozaj pochopiť všetko ja a uvedomiť, že americký súdruh Palahniuk opisovať čitateľovi mne, stretnutie kultúr a kritizovať pravidlá globalizovaného sveta. Na jednej strane predstavovať čitateľovi mne svet západu, ktorý dať do kontrastu so svetom ďalekého východu, kde možno existovať krajina, ktorá byť úplne iná ako USA, pretože nemať to čo USA mať, teda ona demokracia nemať.

Práve do USA prísť hlavný protagonista a rozprávač, ktorý byť agentom z nedemokratickej krajina. On dostať do priemernej americkej rodina. Byť zahraničným študentom a navštevovať typická vzdelávacia stredoškolská inštitúcia, amerického a kapitalistického typu. Operatívec, agent č. 67, lebo tak on volať, aj keď každý jeho nazývať Pygmej, podávať pravidelná správa o krajina, kde on vykonávať svoj operatívu a agentskú misiu.
V jeho zázname 6, predčítač ja dozvedieť, že americká inštitúcia povinného edukačného zhromažďovania je venovaná „ponížení a ničení veškeré sebeúcty mládeže". Táto inštitúcia podľa agenta naozaj úpadková byť, pretože „keď americký školitel ukáže sebe dveřmi třídy, studenti nevstanou a neřeknou jednoznačně, jediným hlasem: Pozdravujeme, vážený velectěný vychovateli. Příjmi prosím naši vděčnost stíhajíci moudrost, kterou nám poskytuješ“.

Operatívec, agent č. 67 presvedčený byť, že za to, že americký národ konzumuje až 95% svetových zdrojov energie, že získať bohatstvo na úkor afrických otrokov, že on zodpovedný za genocídu iných národov, že byť obézny a chorý. Práve preto si tento národ podľa Pygmeja zaslúžiť, aby byť zničený. Zničiť ho chce sám operatívec, agent č. 67, ktorý pripravovať jeden veľký genocída plán, aby zabiť veľa, veľa, moc amerických detí a občanov, ktorí nezaslúžia život mať.

Súdruh spisovateľ Palahniuk vo svojom diele poukázať na skoro všetky problémy globalizovaného sveta, on smiať nielen do tvár západu, ale aj východu. On vysmievať aj kapitalizmu, ale aj komunizmu. Robiť veľká paródia ľavicovým, liberálnym, pravicovým aj konzervatívnym názor a preto ja predčítač uvážiť, že on nezaslúžiť, aby súdruhom nazývaný byť. Trestom za to, že autor takto ideologicky rozpoltený byť, agent č. 67 ho potrestať, pretože on nedokázal splniť svoja úloha. Agent jednoducho zlyhať, lebo zaľúbiť do amerického dievčaťa sa.

Láska jednoducho všetko zničiť.
Tu končiť záznam 01, čitateľa operatívca mňa.

2 komentáre:

  1. Diskuter 007 ( babicka L. )ja gratuluje operativcovi Tebe k prieniku do imeprialistickej siete na vymenu pisanych hlavovych vyplodov

    OdpovedaťOdstrániť